Віршовані привітання

В СВОЇЙ РОБОТІ ВИКОРИСТОВУЮ:
Віршовані привітання, налаштування на роботу
Встаньте, дітки, всі рівненько,
Посміхніться всі гарненько.
Посміхніться всі до мене,
Посміхніться і до себе.
Привітайтесь: Добрий день!
Хай гарно розпочнеться новий день!
*   *   *
Погляньте у віконечко. (Діти протягують руку)
Чомусь сховалось сонечко. (Знизують плечима)
А ми засвітимо сонечко. (Показують на себе)
Таке велике сонечко. (Руки в сторони)
Таке веселе сонечко. (Посміхаються один одному)
Я – сонечко! (Показують на себе)
Ти – сонечко! (Показують один на одного)
Ми – сонечка! (Беруться за руки)
Ми – світимося всі! (Посміхаються)
*   *   *
Добрий день!
Мої вітання і найкращі побажання,
Тим, хто хоче пізнавати,
Математику вивчати.
*   *   *
Доброго ранку! Доброго дня!
Хай плещуть долоньки,
Хай тупають ніжки.
Працюють голівки,
І сяють усмішки.
Доброго ранку! Доброго дня!
Бажаєте ви. Бажаю вам я!
*   *   *
Від серця до серця
Лунають вітання.
Прийми найщиріші мої побажання:
Щоб ти був старанний,
Щоб ти був завзятий,
Веселий, щасливий,
Здоровий, багатий.
*   *   *
Психологічна настанова до успіху
Я розумна істота, особистість творча.
Я Вчуся, бо все хочу знати!
Заплющіть очі і про себе промовте:
«Я все знаю, я все можу, я все зможу!»
Усім бажаю успішної роботи на уроці!
*   *   *
«Формула уроку»
Розшифруйте записану формулу уроку: ( у + о ) (в +с)  р = з ( у - увага,  о – організованість,  в – взаємодопомога,  с – спілкування, р – робота, з – знання). Саме ці якості потрібні будуть нам на уроці.
*   *   *
Пам'ятка «7 я»
Ніколи не говори: «Я -- неук», а завжди кажи «Я зірка».
Кожен із вас повинен пам'ятати:
Я – учень
Я – хочу знати
Я –думаю
Я – вмію
Я – знаю
Я – особистість творча
Я – зірка
*   *   *
Гра « Створюємо настрій» 
Відчуємо себе часточками колективу, краю, держави, Всесвіту і скажімо собі: 
Я прийшов на урок для чого? …(Учитися). 
Треба бути яким? …(Спокійним). 
Зі мною хто? …(Мої друзі). 
Вони мене що? …(Поважають). 
Мені це як? …(Приємно). 
Я готовий до чого? …(До успішної роботи). 
*   *   *
Американський винахідник Генрі Форд сказав:
Зібратися разом - це початок,
Триматися разом - це прогрес,
Працювати разом - це успіх!
Ми зібралися, тримаємося разом і починаємо працювати. Бажаю успіху!
*   *   *
А зараз усміхніться один одному, подумки побажайте успіхів на цілий день. Для того, щоб впоратися на уроці з завданнями, будьте старанними і слухняними.
Щоб не просто слухали, а чули.
Щоб не просто дивилися, а бачили.
Щоб не просто відповідали, а міркували.
Дружно і плідно працювали.
*   *   *
Вчитель:
Любі діти! Добрий день!
Зичу праці і пісень.
А ще, друзі, всім бажаю
Сил, натхнення на весь день!
Учні: 
Добрий день! Добрий день!
Дякуєм за побажання.
На урок берем з собою
Знання, вміння, навички й старання.
*   *   *
Психологічна настанова до успіху
Усміхніться один одному, подумки побажайте успіхів на цілий день. Для того, щоб впоратися на уроці з завданнями, будьте старанними і слухняними. Завдання наші такі ( можна оформити як девіз уроку):
Не просто слухати, а чути.
Не просто дивитися, а бачити.
Не просто відповідати, а міркувати.
Дружно і плідно працювати.
*   *   *
Психоформула
Доцільно використовувати таку настанову на початку уроку, перед самостійною чи контрольною роботою.
Люблю я свій розум,
Увагу та пам’ять.
Працює мій мозок.
І вчусь я старанно.
Сприймаю все нове
І мислю логічно.
Учителя слово
Здійсню практично.


Улюблені віршовані фізкультхвилинки учнів середньої школи
Станьмо, діти, чітко в ряд. 
Вирушаємо у сад.
Руки вгору піднімаєм.
Назбираємо багато,
яблук, грушок і сливок,
Щоб узимку ласувати.
Ширше діти, треба стати,
Будем дрова ми рубати.
Раз — підняти руки вгору,
Два змахнули всі додолу.
І рубаємо завзято.
Хай тепло приходить в хату.
Руки на пояс ставимо усі.
Будем стрибати, мов горобці.
Скік вперед і скік назад.
Крильця вниз всі опустили.
І на місці походили.
        *   *   *
Хто старався — притомився.
Я прошу, щоб він підвівся.
З рук струсили слабкість й втому,
Побілили стіни дому,
Постругали ми дошки,
Забивали в них цвяшки.
Фарбували ми підлогу,
Брудні руки в нас від того,
Їх ми добре вимиваєм
І за парти всі сідаєм.
*   *   *
Фізкультхвилинка «Добре»
Підведіться будь-ласка. Слухайте і повторюйте уважно рухи.
Добре те, що світить сонце
Підняти руки вгору
Добре те, що віє вітер
Коливання рук
Добре, що зима надворі
Потерти долоні
Добре вчитися у школі
Підстрибнути, ноги в сторони і здійснити хлопки руками над головою
Добре друзів вірних мати
Присіли, встали, присіли, встали
Математику вивчати
Здійснити із взмахом руки уклін до землі
Сідаємо за парти.
Дякую.
*   *   *
Фізкультхвилинка «Чарівна паличка»      
Підведіться будь-ласка. Слухайте і повторюйте уважно рухи.
Чарівна паличка вгору рветьсяПідняти руки вгору
Чарівна паличка указкою зветьсяОпустити вниз
То вгору, то вниз̶  обома руками
То направо, то наліво̶  обома руками
Показує вправно указка умілоКолові рухи правої руки потім лівої
Сідаємо за парти.
Дякую.
*   *   *
Підведіться будь-ласка. Слухайте і повторюйте уважно рухи.
Щось не хочеться сидіти,
Треба трохи відпочити.
Руки вгору, руки вниз,
Руки вбоки, руки так,
Руки вгору, як вітряк.
Вище руки підніміть
І спокійно опустіть.
Плесніть, діти, кілька раз.
За роботу, все гаразд!
Сідаємо за парти.
Дякую.

Немає коментарів:

Дописати коментар