В СВОЇЙ РОБОТІ ВИКОРИСТОВУЮ:
Віршовані привітання, налаштування на роботу
Встаньте, дітки, всі рівненько,
Посміхніться всі гарненько.
Посміхніться всі до мене,
Посміхніться і до себе.
Привітайтесь: Добрий день!
Хай гарно розпочнеться новий день!
* * *
Погляньте у віконечко. (Діти протягують руку)
Чомусь сховалось сонечко. (Знизують плечима)
А ми засвітимо сонечко. (Показують на себе)
Таке велике сонечко. (Руки в сторони)
Таке веселе сонечко. (Посміхаються один одному)
Я – сонечко! (Показують на себе)
Ти – сонечко! (Показують один на одного)
Ми – сонечка! (Беруться за руки)
Ми – світимося всі! (Посміхаються)
* * *
Добрий день!
Мої вітання і найкращі побажання,
Тим, хто хоче пізнавати,
Математику вивчати.
* * *
Доброго ранку! Доброго дня!
Хай плещуть долоньки,
Хай тупають ніжки.
Працюють голівки,
І сяють усмішки.
Доброго ранку! Доброго дня!
Бажаєте ви. Бажаю вам я!
* * *
Від серця до серця
Лунають вітання.
Прийми найщиріші мої побажання:
Щоб ти був старанний,
Щоб ти був завзятий,
Веселий, щасливий,
Здоровий, багатий.
* * *
Психологічна настанова до успіху
Я розумна істота, особистість творча.
Я Вчуся, бо все хочу знати!
Заплющіть очі і про себе промовте:
«Я все знаю, я все можу, я все зможу!»
Усім бажаю успішної роботи на уроці!
* * *
«Формула уроку»
Розшифруйте записану формулу уроку: ( у + о ) (в +с) р = з ( у - увага, о – організованість, в – взаємодопомога, с – спілкування, р – робота, з – знання). Саме ці якості потрібні будуть нам на уроці.
* * *
Пам'ятка «7 я»
Ніколи не говори: «Я -- неук», а завжди кажи «Я зірка».
Кожен із вас повинен пам'ятати:
Я – учень
Я – хочу знати
Я –думаю
Я – вмію
Я – знаю
Я – особистість творча
Я – зірка
* * *
Гра « Створюємо настрій»
Відчуємо себе часточками колективу, краю, держави, Всесвіту і скажімо собі:
Відчуємо себе часточками колективу, краю, держави, Всесвіту і скажімо собі:
Я прийшов на урок для чого? …(Учитися).
Треба бути яким? …(Спокійним).
Зі мною хто? …(Мої друзі).
Вони мене що? …(Поважають).
Мені це як? …(Приємно).
Я готовий до чого? …(До успішної роботи).
* * *
Американський винахідник Генрі Форд сказав:
Зібратися разом - це початок,
Триматися разом - це прогрес,
Працювати разом - це успіх!
Ми зібралися, тримаємося разом і починаємо працювати. Бажаю успіху!
* * *
А зараз усміхніться один одному, подумки побажайте успіхів на цілий день. Для того, щоб впоратися на уроці з завданнями, будьте старанними і слухняними.
Щоб не просто слухали, а чули.
Щоб не просто дивилися, а бачили.
Щоб не просто відповідали, а міркували.
Дружно і плідно працювали.
* * *
Вчитель:
Любі діти! Добрий день!
Зичу праці і пісень.
А ще, друзі, всім бажаю
Сил, натхнення на весь день!
Учні:
Добрий день! Добрий день!
Дякуєм за побажання.
На урок берем з собою
Знання, вміння, навички й старання.
* * *
Психологічна настанова до успіху
Усміхніться один одному, подумки побажайте успіхів на цілий день. Для того, щоб впоратися на уроці з завданнями, будьте старанними і слухняними. Завдання наші такі ( можна оформити як девіз уроку):
Не просто слухати, а чути.
Не просто дивитися, а бачити.
Не просто відповідати, а міркувати.
Дружно і плідно працювати.
* * *
Психоформула
Доцільно використовувати таку настанову на початку уроку, перед самостійною чи контрольною роботою.
Люблю я свій розум,
Увагу та пам’ять.
Працює мій мозок.
І вчусь я старанно.
Сприймаю все нове
І мислю логічно.
Учителя слово
Здійсню практично.
Улюблені віршовані фізкультхвилинки учнів середньої школи
Станьмо, діти, чітко в ряд.
Вирушаємо у сад.
Руки вгору піднімаєм.
Назбираємо багато,
яблук, грушок і сливок,
Щоб узимку ласувати.
Ширше діти, треба стати,
Будем дрова ми рубати.
Раз — підняти руки вгору,
Два змахнули всі додолу.
І рубаємо завзято.
Хай тепло приходить в хату.
Руки на пояс ставимо усі.
Будем стрибати, мов горобці.
Скік вперед і скік назад.
Крильця вниз всі опустили.
І на місці походили.
* * *
Руки вгору піднімаєм.
Назбираємо багато,
яблук, грушок і сливок,
Щоб узимку ласувати.
Ширше діти, треба стати,
Будем дрова ми рубати.
Раз — підняти руки вгору,
Два змахнули всі додолу.
І рубаємо завзято.
Хай тепло приходить в хату.
Руки на пояс ставимо усі.
Будем стрибати, мов горобці.
Скік вперед і скік назад.
Крильця вниз всі опустили.
І на місці походили.
* * *
Хто старався — притомився.
Я прошу, щоб він підвівся.
З рук струсили слабкість й втому,
Побілили стіни дому,
Постругали ми дошки,
Забивали в них цвяшки.
Фарбували ми підлогу,
Брудні руки в нас від того,
Їх ми добре вимиваєм
І за парти всі сідаєм.
* * *
Я прошу, щоб він підвівся.
З рук струсили слабкість й втому,
Побілили стіни дому,
Постругали ми дошки,
Забивали в них цвяшки.
Фарбували ми підлогу,
Брудні руки в нас від того,
Їх ми добре вимиваєм
І за парти всі сідаєм.
* * *
Фізкультхвилинка «Добре»
Підведіться будь-ласка. Слухайте і повторюйте уважно рухи.
Добре те, що світить сонце |
Підняти руки вгору
|
Добре те, що віє вітер |
Коливання рук
|
Добре, що зима надворі |
Потерти долоні
|
Добре вчитися у школі |
Підстрибнути, ноги в сторони і здійснити хлопки руками над головою
|
Добре друзів вірних мати |
Присіли, встали, присіли, встали
|
Математику вивчати |
Здійснити із взмахом руки уклін до землі
|
Сідаємо за парти.
Дякую.
* * *
Фізкультхвилинка «Чарівна паличка»
Підведіться будь-ласка. Слухайте і повторюйте уважно рухи.
Чарівна паличка вгору рветься | Підняти руки вгору |
Чарівна паличка указкою зветься | Опустити вниз |
То вгору, то вниз | ̶ обома руками |
То направо, то наліво | ̶ обома руками |
Показує вправно указка уміло | Колові рухи правої руки потім лівої |
Сідаємо за парти.
Дякую.
* * *
Підведіться будь-ласка. Слухайте і повторюйте уважно рухи.
Щось не хочеться сидіти,
Треба трохи відпочити.
Руки вгору, руки вниз,
Руки вбоки, руки так,
Руки вгору, як вітряк.
Вище руки підніміть
І спокійно опустіть.
Плесніть, діти, кілька раз.
За роботу, все гаразд!
Сідаємо за парти.
Дякую.
Немає коментарів:
Дописати коментар